Jihuu, nyt sitten kesäloma on alkanut ihan virallisesti ja kokonaa. Kävin hakemassa 30.6 mun todistuksen, joka oli ihan keskitason luokkaa eli ihan hyvä. Kävin tänään työvoimatoimistossa kertomassa, että mun koulu on nytten sitten suoritettu ja että aloitan uuden 15.8. Jihuu! Kuulin myös, että mulla on oikeus saada työmarkkinatukea siihen asti kunhan mun koulu sitten alkaa. Sitten kun koulu alkaa niin saan opintotukea, joka ei kamalasti kyl oo.
    Tänään olin vähän shoppailemassa. Ostin sellaset kivat "kotihousut", H&M:n miesten osastolta sellasen siistin lippiksen ja uudet kengät. Meni kivasti rahaa taas, vaikka ei sais käyttää, kun pitää säästää lomaa varten. Ostin muuten sellasen Sudoku -kirjan, jossa on monta erillaista sudokuu.
    Alexin vanhemmat tulee pois lomaltaan ihan päivän kuluttua. Kamalan nopeesti aika on menny. Mekin lähetään ihan kohta ja sitten mä täytänkin jo 18 vuotta.
    Issu tuli just kotiin. Nyt se tossa huutaa, että telkkarista alkaa Lapsuuteni Luuserina. Se kattoo sitä joka ikinen viikko. Se on kyl ihan hauska ohjelma. Huomenna tulee mun lemppariohjelma, Kymppikerho. Se on kyl kaikken paras. Onneks se tulee nyt kolme kertaa viikossa. Harmi vaan, että mä en sitten nää sitä kahteen viikkoon, kun ollaan siel Kreikassa.
    Tänään ajattelin, että mä varmaan hankin sellasen kansainvälisen opiskelijakortin, kun nyt sitten pääsin kouluunkin.
    Alexilla olis pitänyt olla tänään autokoulu, mutta se ope soitti sille ja peruutti TAAS sen ajan. Musta alkaa tuntuu, että se ei ikinä saa sen ajokorttii. Sillä on nyt sitten keskiviikkona. Toivottavasti se saa sen nyt suoritettua jossain vaiheessa niin päästään ajelemaan.
    Mutta nyt täytyy lopettaa.