Aloitan kertomalla nyt koko tammikuusta tähän asti, kun ei oo tullu kirjotettua vähään aikaan tänne.
    Ajattelin, että alotan koko uuden vuoden ihan uudella tavalla, joten pistin ensimmäisen asuntohakemukseni iteenpäin. Sen täyttäminen oli ihan helppoa.
     Seuraavana päivänä mulla alkoi sitten työharjoittelu (2.01.2007). Olin sitten siellä ja äkkiä mun puhelin alko soida ja päätin vastata, koska se oli joku outo numero. No, mulle sitten soitettiin sieltä Helsingin Kaupungin Vuokra-Asunnoista ja kysyttiin, että tarvitsenko vielä asuntoa. (Miten muka olisin saanu yhessä yössä muualta asunnon?!).  Mulle sitten kerrottiin, että asunto on vapautumassa Kontulasta, 3h+keittiö (63,5m2). Ihan tossa ostarin takana. Olin ihan innoissani. Mua sitten pyydettiin tuomaan ylihuomiseks pari liitettä, palkoista ym. Ja sitten se oli sillä selvä. Käytiin yks sunnuntai kattomassa sitä asuntoa ja se oli ihan mukava. Siellä pitää rempata vähän, mutta siitä tulee tosi hyvä. Käytiin sitten maanantaina allekirjottamassa sopimukset. Nyt vaan odottelen innolla, että voisin soittaa sinne kiinteistöön ja kysyy, että joko avaimet on luovutettu.
    Nyt tulevana perjantaina mennään käymään äitin kans Ikeassa ostamassa vähän jotain tavaraoita. Onneks mitään huonekaluja ei tarvii ostaa, kun ne on kaikki jo ennestään meillä.
    Tänään tuli sitten 94 bussi käyttöön. Ihanaa, kun pääsee täältä nyt suoraan Itikseen. Ei tarvii istuu 100 vuotta bussissa ennen, kun se on perillä. Ihemettelin kyl ekaks, että mitä ihmettä, kun huomasin, että bussi kulkee muka yhden kerran tunnissa, mutta tänään kun sitten kävin Kelassa niin sain kuulla, että kaikilla bussipysäkeillä on väärät aikataulut. Olin ihan kauhuissani, kun ensin huomasin, että esim. klo 14 ei menis yhtään bussia. Eli aina, kun menisin ilta vuoroon töihin niin joko pitäs mennä 95 tai kävellä metrolle.
    Alexi oli tänään autokoulussa. Siellä on kai yks kerta viel ja sitten sillä on se ajokoe. Toivotaan nyt, että se saa sen kortin. On sitä tässä nyt jo odotettukin.
    Mutta jeps. Pitäs varmaan huonetta vähän järkätä. Joten täytyy lupetella!